اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، قبل از پرداختن به موضوع مهم مجلس عروسی و کارهایی که باید قبل از آن انجام دهید، در ابتدا لازم است که به شما تبریک بگوییم، رستوران بزرگ ماه منیر برای شما زندگی خوشی را آرزومند است. خب، شما در شرف یکی از بزرگ‌ترین شب‌های زندگی خود هستید و باید همه چیز به شکل عالی پیش برود. ما در این مقاله سعی می‌کنیم مهم ترین عواملی که باید قبل از مجلس عروسی خود رعایت کنید را به شما عزیزان گوشزد کنیم.

برای داشتن بینش واضحی از مقاله، نگاهی به تصویر زیر بیندازید:

جدول زمانی

مطمئن شوید که زمان کافی برای برنامه ریزی مجلس عروسی تان که در نظر گرفته اید به خود اختصاص می‌دهید. اندازه لیست مهمانان خود، جایی که می‌خواهید رزرو کنید و احساس کلی که می‌خواهید به دست آورید را در نظر بگیرید (برنامه ریزی یک رابطه رسمی ‌و مفصل احتمالاً زمان بیشتری را نسبت به یک رویداد معمولی تر و آرام تر نیاز دارد). تعهدات شخصی خود را نیز در نظر بگیرید – آیا وقت آزاد زیادی برای برنامه ریزی عروسی خود دارید یا برنامه شما نسبتاً فشرده است؟ برنامه ریزی عروسی به طور متوسط ​​حدود یک سال طول می‌کشد، اما می‌توان آن را در مدت زمان کوتاه تری انجام داد (و انجام شده است).

در دسترس بودن محل برگزاری

انتخاب تالار محل برگزاری عروسی بسیار مهم است. شما باید برای مهم‌ترین شب زندگی خود بهترین جا را انتخاب کنید. جایی که هم در دسترس باشد، هم محیطی زیبا داشته باشد و هم پذیرایی درست و رسمی‌ای داشته باشند. مجتمع بزرگ ماه منیر، در کنار دارا بودن رستوران و محیط خانوادگی، تالار بزرگ و شیکی را برای عروسی‌های شما در نظر گرفته است. با تماس با شماره “36470309”021 یا مراجعه به صفحه تماس با ما می‌توانید از شرایط برگزاری مجالس عروسی در مجتمع بزرگ ماه منیر باخبر شوید.

لباس رویاهای شما

تمرکز اصلی کل لباس شما همانطور که در مسیر قدم برمی‌دارید، لباس عروس است. لباسی را انتخاب کنید که با پوشیدن آن احساس اعتماد به نفس داشته باشید و نمایانگر استایل شخصی شما باشد، خواه لباسی شیک یا ساده باشد. نوع لباسی که در روز می‌پوشید به آب و هوا و مکان محل برگزاری نیز بستگی دارد. در یک روز گرم تابستان، با پوشیدن یک لباس ساتن سنگین نمی‌خواهید خیلی احساس گرما کنید. برای اطمینان از هماهنگی همه چیز، لباس شما نیز نقش مهمی‌در انتخاب گوشواره، کفش عروس، دسته گل عروس و اکسسوری‌های موی عروسی شما خواهد داشت.

دسته گل عروس باید با لباس شما هماهنگ باشد و ظاهر ایده آل روز عروسی شما را کامل کند. وقتی لباس عروس را انتخاب کردید، می‌توانید به لباس‌های ساقدوش که به خوبی با هم ست می‌شوند و لباس‌های دامادی که به تم روز خاص شما می‌آیند فکر کنید.

اگر با محدودیت هزینه‌های شما مطابقت دارد، یک لباس عروس دوم از مواد سبک‌تر و بدون قطار بزرگ و همچنین دسته‌گل عروس دیگری متناسب با لباس در نظر بگیرید. اگرچه ممکن است دیوانه کننده به نظر برسد، به ما اعتماد کنید! پوشیدن لباس سنگین برای مراسم واقعی خوب است، اما پوشیدن لباس سبک‌تر برای تغییر در مراسم بعد از مهمانی، شرکت در جشن‌ها و گذراندن شب را با رقصیدن بسیار ساده‌تر می‌کند.

فصل و آب و هوا

در چه فصلی از سال می‌خواهید ازدواج کنید؟ شاید همیشه آرزوی یک عروسی در باغ بهاری را داشته باشید، یا شاید بخواهید در حالی که برف بیرون می‌بارد، یک عروسی دنج در داخل یک خانه لوکس یا تالار مجلل داشته باشید. اگر دوست دارید یک عروسی در فضای باز برگزار شود، توجه به شرایط آب و هوایی منطقه خود بسیار مهم است.

تعطیلات

در حالی که تعطیلات رسمی در ایران زیاد هستند (مثلاً بسیاری از عروسی‌های در تعطیلات آخر هفته برگزار می‌شوند)، مهم است که توجه داشته باشید که بسیاری از مهمانان ممکن است به دلیل تعهدات خانوادگی یا برنامه‌های متضاد سفر نتوانند در آن شرکت کنند. همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که فروشندگان ممکن است در این زمان‌های اوج شلوغی بیشتری با رویدادهای تعطیلات داشته باشند. سعی کنید مجلس عروسی خود را در زمانی انتخاب کنید که کمترین تداخلی را با برنامه روتین مهمان‌های شما داشته باشد.

دوستان و خانواده

قبل از تعیین تاریخ عروسی خود، مطمئن شوید که برخی از تاریخ‌های احتمالی را توسط نزدیک ترین و عزیزترین خود تنظیم کنید تا مطمئن شوید که هیچ درگیری بزرگی وجود ندارد. ما درباره رویدادهای واقعا مهمی‌صحبت می‌کنیم که بهترین دوست یا یکی از اعضای نزدیک خانواده را مجبور می‌کند عروسی شما را از دست بدهد. ممکن است یکی از نزدیکان شما در بستر بیماری باشد و یا یک سفر کاری مهم داشته باشد!

عروسی‌های دیگران را نیز دریابید

گاهی اوقات ممکن است زوج دیگری در فامیل قصد برگزاری عروسی داشته باشند، از آنجایی که اکثر مهمان‌های شما یکی هستند، بهتر است نیم نگاهی نیز به تاریخ عروسی آن‌ها داشته باشید تا مهمانان، عروسی شما دو زوج خوشبخت را از دست ندهند. همچنین ممکن است سفر در آخر هفته‌های پشت سر هم برای مهمانان دشوار باشد، بنابراین هنگام تعیین تاریخ عروسی خود، سعی کنید حداقل یک یا دو هفته بین رویدادها فاصله داشته باشید.

بودجه

خوب، این طبیعی است که در بعضی از ماه‌های سال، مخصوصاً ماه های قبل از ماه صفر و محرم، تالارها تقویم زمانی فشرده‌ای داشته باشند و طبیعتاً هزینه برگزاری مجلس عروسی نیز به همان نسبت بالا خواهد رفت. برای مدیریت هزینه‌ها و بودجه قبل از شروغ شدن تقویم برای تالارهای عروسی، مجلس عروسی خود را از قبل(منظور حداقل یک یا دو ماه قبل از تاریخ عروسی است) رزرو کنید .